X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

حجت الاسام زاهدی پور امام جمعه خرم دره : زیباسازی شهری و مبلمان مناسب امید و نشاط در جامعه را به ارمغان می آورد

حجت الاسلام زاهدی پورامام جمعه خرم دره  در دیدار با شهردار و رییس شورای شهر خرم دره گفت  : طراحی زیبا در ساختمان سازی ، خیابان کشی ها ،نور پردازی خوب ، مساجد زیبا ، پارکها و بوستانهای زیبا امید و نشاط را در جامعه به ارمغان می آورد .

حجت الاسام زاهدی پور امام جمعه خرم دره : زیباسازی شهری و مبلمان مناسب امید و نشاط در جامعه را به ارمغان می آورد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خرم دره : حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهر خرم دره به همراه حجت الاسلام ملکی رییس اداره تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت با شهردار و رییس شورای اسلامی شهر دیدار کرد .
در این دیدار حجت الاسلام زاهدی پور با عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)و با اشاره به سالگرد شهید سردار سلیمانی و ترور شهید دانشمند شهید فخری زاده گفت : شهیدان مایه عزت ، برکت برای ایران اسلامی هستند و باید همیشه یاد و خاطره آنها زنده نگه داشته شود .
همچنین با اشاره به در گذشت دو عالم انقلابی حضرت آیت اله محمد یزدی و آیت اله مصباح یزدی افزود : اینها سرمایه های معنوی، فکری و نظری، اندیشه پردازو نظریه پرداز فعالیت های جهادی بودند که امیدواریم بتوانیم  مسیر این عزیزان را ادامه بدهیم .
وی در ادامه با بیان اینکه مبلمان شهری به نوعی شناسنامه شهر می باشد اظهار داشت : وقتی فردی برای اولین بار وارد شهر می شود اولین چیزی که می بیند زیباسازی و مبلمان شهری است و اولین قضاوتی که می کند نیز در مورد نحوه عملکرد شهرداری است و این نشان دهنده اهمیت کار شهرداری است .
امام جمعه خرم دره با اشاره به وظایف گسترده شهرداری  بیان داشت :  شهرداری وظایف و فعالیت گسترده ای نسبت به دستگاههای اجرایی دیگر دارد از این رو همیشه در معرض قضاوت و ارزیابی است .
حجت الاسلام زاهدی پور به ظرفیت ها و ویژگی های شهر خرم دره اشاره کرد و افزود : خرم دره به دلیل واقع شدن در مسیر جاده ترانزیت و نزدیکی به پایتخت از اهمیت زیادی برخوردار است و به این دلیل گردشگران لحظه ای مهمان این شهر هستند که زبیایی و مبلمان شهری دردیدگاه آنها تاثیر به سزایی خواهد داشت  .
امام جمعه خرم دره با تاکید بر مدیریت جهادی در کارها از شهردار و اعضای شورای شهر بابت رسیدگی و نظارت دقیق برتخلفات در شهرداری تقدیر و تشکرکرد و بیان داشت : پاکسازی مجموعه در نظام اسلامی بسیار مهم است و اینکه کار و مدیریت جهادی خواسته اصلی شهید سردار سلیمانی بود و از ویژگیهای بارز مدیریت جهادی حضور داشتند   در صحنه و میدان نبرد  است .
پدر معنوی شهر خرم دره دربخش دیگری از سخنانش به کمی و کاستی ها در برخی زیر ساخت های شهری اشاره و اظهار داشت : کاستی هایی در برخی زیر ساخت های شهری وجود دارد که رفع این کاستی نیازمند مدیریت جهادی است .
حجت الاسلام زاهدی پورامام جمعه خرم دره با تاکید بر عدالت در بودجه سال 1400 شهرداری گفت  : برای حل مشکلات در تمامی نقاط شهر بودجه سال 1400 شهرداری باید عدالت محور باشد .
در ادامه این دیدار نوری آرا شهردارخرم دره با اشاره به برخورد با متخلفین در شهرداری گفت : تخلفاتی که در شهرداری اتفاق افتاده مربوط به سالهای گذشته است که با نظارت دقیق اعضای  شورای شهر و همکاری خوب فرماندار و دادستان این تخلفات شناسایی و جهت  انجام مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع‌ داده شده است .
نوری آرا همچنین در ادامه افزود : به امید خدا مجموعه شهرداری از وجود افراد متخلف پاکسازی شده و امیدواریم با برنامه هایی که  برای آینده داریم بتوانیم اعتماد شهروندان نسبت به شهرداری را افزایش دهیم
امیر هوشنگ نوری آرا با اشاره به تعامل و همکاری کلیه مدیران دستگاههای  اجرایی  با شهرداری بیان داشت :  همکاری و تعامل بسیار خوبی بین شهرداری و دستگاههای اجرایی بویژه با فرماندار و امام جمعه وجود دارد که این تعامل و همکاری موجب تسریع در حل مشکلات و ایجاد رضایت مندی در شهروندان می باشد .
شهردار خرم در با بیان اینکه اقدام قانونی طبق ضوابط و مقررات توسط واحد های شهرداری موجب کند شدن روند اجرایی شده  است خاطر نشان کرد : این کند شدن روند اجرایی نارضایتی هایی را بوجود آورده است که برای حل این نارضایتی ها برنامه هایی داریم که موجب تسریع  در روند قانونی خواسته های شهروندان می باشد  .
در پایان دکتر کلانتری رییس شورای اسلامی شهر خرم در ه  با تقدیرو و تشکر از امام جمعه خرم دره بابت همکاری خوب با مجموعه شورا و شهرداری تحقق 100 درصدی  بودجه سال 98 را عملکرد خوب شورای دور پنجم و شهرداری دانست و گفت : در زمینه بودجه برای اولین بار و در طول تاریخ تاسیس شهرداری  بودجه  سال 1398 به طورکامل  و 100 درصد وبه نحو احسن محقق شد.

کاربر: Ahmad Najafi
زمان:
بازدید: 32
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان