X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

شهردار خرم دره: صدور اخطار مجدد جهت کسب مجوز تابلوهای سطح شهر خرم دره در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، مهندس نوری آرا شهردار خرم دره از اجرای طرح نظم‌دهی تابلوهای تبلیغاتی در شهر خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح تابلوهایی که بدون مجوز و ضابطه در سطح شهرنصب شده باشد پس از اخطار، اعمال قانون و برش داده می‌شود.

شهردار خرم دره:  صدور اخطار مجدد جهت کسب مجوز تابلوهای سطح شهر خرم دره در حال انجام است.

شهردار خرم دره:

صدور اخطار مجدد جهت کسب مجوز تابلوهای سطح شهر خرم دره در حال انجام است.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، مهندس نوری آرا شهردار خرم دره از اجرای طرح نظم‌دهی تابلوهای تبلیغاتی در شهر خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح تابلوهایی که بدون مجوز و ضابطه در سطح شهرنصب شده باشد پس از اخطار، اعمال قانون و برش داده می‌شود.

شهردار خرم دره ضمن تشکر از دکتر اصفهانی دادستان محترم شهرستان خرم دره و فرماندهی محترم نیروی انتظامی در راستای همکاری و حمایت از شهرداری جهت دریافت مطالبات به حق و عوارضات قانونی از محل نصب تابلوهای تبلیغاتی، با بیان اینکه با هدف حذف زوائد بصری ناشی از نصب تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز در سطح شهر خرم دره، طرح جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در حال اجرا است، تصریح کرد: برابر تبصره یک ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها نصب هر گونه تابلو و میله تابلو در معابر عمومی که منجر به بد منظر شدن شهر و سد معبر می شود، ممنوع است.

مهندس نوری آرا خاطرنشان ساخت: حذف آلودگی و آشفتگی‌های بصری از درخواست‌های همیشگی مردم بوده، از این رو طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی شهر به منظور حفظ زیبایی سیمای شهر، ساماندهی تبلیغات شهری و از طرفی دریافت مطالبات شهرداری از طریق پرداخت عوارض مربوطه می‌شود.

شهردار خرم دره گفت: طی هماهنگی صورت گرفته با دادستان محترم از آنجایی که تعداد معدودی از شهروندان با وجود مکاتبات و اخطاریه های متعدد حاضر به پرداخت عوارض تابلو طبق قانون نمی شدند تصمیم بر این شد تا آخرین مهلت نیز در نظر گرفته شده و سپش تمامی تابلوهای غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری شوند که جا دارد از آقای امانی متصدی محترم شهرداری و جناب آقای صمدی رئیس محترم اداره اماکن نیروی انتظامی  در راستای پیگیری و اجرای طرح فوق تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به ماده ۱۳ آیین‌نامه اجرایی ضوابط و مقررات ساماندهی تابلوهای خدماتی و تجاری افزود: بر اساس این آیین‌نامه، استقرار هر نوع تابلو غیر ثابت اعم از پلاکارد و تراکت در بدنه ساختمان و محوطه‌های عمومی شهری بدون اخذ مجوز از شهرداری ممنوع است و حذف، جایگزین، تعمیر و نظافت تابلوهای فرسوده، ناهمگون که صدمه دیده و کثیف است باید توسط مالک واحد صنفی انجام شود، همچنین رعایت تمامی اصول ایمنی و ایستایی هر تابلو بر عهده مالک است.  

پی نوشت: شهروندان و کسبه‌ای که قصد نصب تابلو دارند باید حتما مجوز از  شهرداری خرم دره اخذ کنند، چون تابلوهای بدون مجوز نصب و پس از اخطار اعمال قانون خواهد شد.

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر خرم دره

زمان:
بازدید: 27
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان