X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

شهردار خرم دره: پروژه پیاده روسازی خیابان امام خمینی(ره)در مراحل نهایی تکمیل قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، به منظور خدمات رساني به شهروندان و بهسازی وضعیت فضای شهری، پروژه پیاده رو سازی خیابان امام خمینی(ره) در حال اجراست.

مهندس نوری آرا شهردار خرم دره ضمن قدردانی از شهروندان به خاطر سعه صدرشان در طول اجرای پروژه های شهری، 

شهردار خرم دره:  پروژه پیاده روسازی خیابان امام خمینی(ره)در مراحل نهایی تکمیل قرار دارد.

شهردار خرم دره:

پروژه پیاده روسازی خیابان امام خمینی(ره)در مراحل نهایی تکمیل قرار دارد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، به منظور خدمات رساني به شهروندان و بهسازی وضعیت فضای شهری، پروژه پیاده رو سازی خیابان امام خمینی(ره) در حال اجراست.

مهندس نوری آرا شهردار خرم دره ضمن قدردانی از شهروندان به خاطر سعه صدرشان در طول اجرای پروژه های شهری، گفت: بهسازی معابر از جمله پروژه های عمرانی دارای اولویت برای منطقه می باشد و  با توجه به اهمیت مقوله مناسب سازی فضای شهری، به طور گسترده در دستور کار ما قرار دارد. وی افزود: مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده رو یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تأثیر عمده و نقش برجسته ای دارد و همچنین پیاده روهای استاندارد که قابلیت پیاده روی مطمئن برای شهروندان را داشته باشد می تواند باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان شود.

شهردار خرم دره طراحی مناسب مبلمان شهری با هدف خلق فضای جدید برای دسترسی شهروندان به عناصر شهری را از مسائل حائز اهمیت خواند و گفت: پیاده رو سازی معابر یکی از سیاست های کاربردی طراحی فضای شهری است که با انگیزه تسهیل عبور و مرور شهروندان و ساماندهی و زیبا سازی محیط شهری صورت می گیرد.

مهندس نوری آرا در ادامه ضمن تاکید بر استفاده از مرغوب ترین مصالح برای ساخت، تعویض کفپوش و بهسازی پیاده روها خاطر نشان کرد: ارائه فضای ایمن و استاندارد شهری، مشوق شهروندان به انجام پیاده روی های روزانه خواهد بود که در نهایت در بحث ارتقای کیفی سطح زندگی آن ها تاثیری مثبت خواهد داشت.

  شهردار خرم دره در پایان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع سرلوحه وظایف کارکنان شهرداری به شمار می رود، تصریح کرد: امید است با رهنمودهای شهروندان دلسوز و عزیز بتوانیم سمت و سوی پروژه های عمرانی و کارهای فرهنگی و ورزشی را به سمت نیازها و مطالبات واقعی شهروندان نزدیک تر کنیم.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره

 

زمان:
بازدید: 18
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان