X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

ویژه برنامه های شهرداری خرم دره در هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، مهندس نوری آرا شهردار خرم دره در جلسه ای که به منظور هماهنگی و برگزاری مراسمات ویژه هفته دفاع مقدس با حضور مدیران داخلی شهرداری برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: هر سال که می گذرد احساس می شود باید بیش از گذشته به دفاع مقدس ارزش داده و برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرد چرا که نسل جدید به آن احتیاج دارد.

ویژه برنامه های شهرداری خرم دره در هفته دفاع مقدس

ویژه برنامه های شهرداری خرم دره در هفته دفاع مقدس

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، مهندس نوری آرا شهردار خرم دره در جلسه ای که به منظور هماهنگی و برگزاری مراسمات ویژه هفته دفاع مقدس با حضور مدیران داخلی شهرداری برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: هر سال که می گذرد احساس می شود باید بیش از گذشته به دفاع مقدس ارزش داده و برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرد چرا که نسل جدید به آن احتیاج دارد. وی افزود: خرم دره شهر شهیدان است مردم این شهر دوشادوش آحاد مختلف مردم قهرمان ایران، بار اصلی جنگ تحمیلی را بر دوش داشتند و باید به زیباترین و تاثیرگذارترین وجه ممکن این ایثار و پایداری حفظ و انتقال داده شود.

شهردار خرم دره با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی از سوی شهرداری خرم دره برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است، بیان کرد: این برنامه‌ها با همکاری سایر دستگاهها و ارگان های شهرستان اجرا می‌شود و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، فضاسازی شهری در حال انجام است.

مهندس نوری آرا در پایان تصریح کرد: امروز همه ما موظف هستیم در جهت ادامه راه شهدا، رزمندگان، امام شهدا و همه بزرگانی که در هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند، ادامه دهیم و در این هفته دست‌به‌دست همدیگر داده و با برنامه‌ریزی دقیق و برنامه‌های خوب در سطح شهر خرم دره، هفته دفاع مقدس باشکوهی پشت سر بگذاریم.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره

زمان:
بازدید: 42
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان